Podcasts

'Er is behoefte aan meer vrouwelijke energie in leiderschap'

 
 
Geschreven door:
Leestijd 1 minuut

In dit tweede, nieuwe seizoen van de podcast Mevrouw de Baas praat Fabienne de Vries met drie vrouwelijke CMO's over actuele thema's. Ditmaal wordt het onderwerp 'Maatschappelijke verantwoordelijkheid' aangesneden.

Lees verder onder de advertentie

Fabienne spreekt met Stefanie van Rootselaar, Head of Marketing & Communication van online bank Brand New Day, Margriet de Kroon, CMO van dating app Inner Circle en Susanne Damen, Global Director Marketing, Sponsoring & Digital Commerce van fietskledingmerk AGU.

We horen van de drie CMO's hoe ze leiding geven in hun tak van het bedrijf en hoe ze kijken naar de nog ongelijke verdeling man/vrouw in de top van ook hun bedrijven. Voelen ze een verantwoordelijkheid als vrouw om dit aan te pakken of niet?

Lees verder onder de advertentie

'Maatschappelijke onverantwoordelijkheid'

En waar zitten de maatschappelijke onverantwoordelijkheden bij hun bedrijven, waar schuurt het en hoe pakken zij dit aan? Net als duurzaamheid, een onderwerp wat veel bedrijven willen aanpakken maar soms niet weten waar ze moeten beginnen. Werken Stefanie, Margriet en Susanne hieraan binnen hun bedrijf en hoe handelen zij ethisch als het aankomt op marketing?

Je komt erachter in de eerste aflevering van Mevrouw de Baas!

Mevrouw de Baas BW
BW
Lees verder onder de advertentie

In onze wekelijkse nieuwsbrief vind je het beste van BusinessWise die week. Abonneer je gratis en blijf altijd op de hoogte!