MarketingMerkactivaties op Lowlands: ‘Niet een leuk extraatje, maar een volwaardig onderdeel van de marketingmix’
HRAlleen Nederland kent nog de diagnose burn-out. Tijd om daarmee te stoppen? ‘De klachten zijn reëel, dus daar moet je iets mee’
Sales‘Dynamiek van adverteren verandert fundamenteel’: 90 procent van de marketeers gebruikt GenAI voor videocampagnes
PodcastsMeriam Slijkerman over verkopen: ‘Verkoop geen product of dienst, maar de oplossing voor een probleem’
PodcastsRichard van Kray over sales zonder bullshit: ‘Blijf trouw aan jezelf en wees betekenisvol voor de ander’
ITRauf Akdemir verhuist met zijn startup Airweave naar Silicon Valley: ‘Nog nooit zoveel hyperintelligente mensen op één plek gezien’
FinanceMeer dan de helft van de werknemers begrijpt de bedrijfsfinanciën niet, maar beslist wel over budget: ‘Je komt er vaak mee weg’
FinanceDumpen beleggers aandelen vanwege AI? ‘Adobe werd bestempeld als AI-aandeel en de koers schoot omhoog’
FinanceMarc van der Chijs (First Block Capital): ‘Hoe ga jij straks aan de bank bewijzen dat je een mens bent?’
FinanceJoris Krijger (ASN Bank): ‘Verantwoorde AI betekent verder kijken dan alleen financiële waarde’
FinanceBas Rapati (Van Lanschot Kempen): ‘Als je de beste wealth manager wilt zijn, moet je zelf met AI aan de slag’