Strategie

Waarom ouderschapsmarketing hét gesprek is bij de 100e Bakkie Media-podcast

 
Thijs van Dijk en Daniel Kok vieren hun 100e Bakkie Media-podcast. Thijs van Dijk en Daniel Kok vieren hun 100e Bakkie Media-podcast met Neleman Cava, Jumbo-chocosoezen en kaarsjes. Foto: BusinessWise.
Thijs van Dijk en Daniel Kok vieren hun 100e Bakkie Media-podcast met Neleman Cava, Jumbo-chocosoezen en kaarsjes. Foto: BusinessWise.
 
Leestijd 1 minuut

Honderd keer Bakkie Media vraagt om een feestelijke aflevering - en dat is het geworden. En niet alleen omdat het een jubileumaflevering is...

Lees verder onder de advertentie

Bakkie Media 100 met alle 'vrienden van de show'

Voor de jubileumeditie hebben tal van 'vrienden van de show' een voicemail ingesproken, te horen in deze 100e podcast: Maartje Blijleven, Debora de Roos, Willem-Albert Bol, Robert van den Ham, Stan Steegs, Paulien van Stijn, Marc Pieterse en Susanne van Nierop.

De 100e aflevering van Bakkie Media heeft een speciaal thema: ouderschapsmarketing, en dat dan nu eens specifiek gericht op vaders. In deze feestelijke aflevering kondigt een van de Bakkie Media-makers namelijk aan dat hij vader gaat worden.

En dus: wat is rol van de vader in marketing eigenlijk, en komt die voldoende aan bod? Wat zijn typische 'daddy brands'? Thijs en Daniel vroegen Rik van Elk, CEO van FamilyBlend, naar parenting, momfluencers én dadfluencers. Maar ook: welke 'daddy issues' hebben de heren Bakkie Media-makers eigenlijk zelf en hoe zit het in een galaxy far far away? De rubriek Complot or not staat als vanzelfsprekend geheel in het thema van deze Bakkie Media.

Lees verder onder de advertentie

Ook deze aflevering werd mede mogelijk gemaakt door mediapartners Adformatie en BusinessWise (DPG Zakelijk).

Ontvang elke donderdag het beste van BusinessWise in je mailbox, met ook alle podcasts. Schrijf je nu gratis in:

Lees verder onder de advertentie