Daniel Kok en Thijs van Dijk zijn twee media-vakidioten die de podcast Bakkie Media in augustus 2019 zijn gestart uit liefde voor het vak. Ze hebben elkaar leren kennen bij Mediahuis en werkten daar samen op verschillende projecten voor een periode van een aantal maanden. Na samen flink wat bakkies koffie te hebben gedronken en goede gesprekken te hebben gehad bij het koffiezetapparaat was Bakkie Media geboren. Daniel en Thijs delen hun mening en geven hun kijk op de ontwikkelingen en gebeurtenissen in de marketingcommunicatie en media-industrie. Koffiepraat met een knipoog, met een grote fanbase op onder meer Spotify want: intussen alweer aflevering 98.
En: met ingang van die aflevering is BusinessWise mediapartner van Bakkie Media. In de podcast 98 draait het om de media-voorspellingen van 2025 (Auke van Rossem/Trojan Monkeys, Marc Pieters/Publicis en Robert van den Ham/DPG Zakelijk), doen ook presentatoren Daniel en Thijs een duit in het mediazakje en is er een terugblik op de voorspellingen die tijdens het event Koffiedik Kijken gedaan werden. Bakkie Media 98, beluister de podcast hieronder.
Meer BusinessWise? Abonneer je op onze Weekly!
In onze wekelijkse nieuwsbrief vind je het beste van BusinessWise die week, ook alle podcasts! Abonneer je nu gratis en blijf altijd op de hoogte.