In elke aflevering van Show & Tell nemen een gevestigde naam binnen de reclamewereld en de opdrachtgever je mee in de reis van ambitie naar brainstorm en van ontwikkeling naar de lancering. Steeds weer kijken we naar een recente of minder recente opvallende en pakkende reclamecampagne. Wat ging er aan het proces voor de lancering direct goed en wat ging er juist mis? Moesten de ambities en route bijgesteld worden of niet?
Presentator Damla Kartal neemt je mee in de ontstaansgeschiedenis van enkele inmiddels iconische campagnes
De do's en don'ts bij ontwikkeling marketingcampagne
Belangrijk: hoe is de campagne bij de consument gevallen? Kijken klant en bureau met een positieve blik terug op het project. Plus wat kan jij leren van deze marketingreis en wat zijn de do's en don'ts? Presentator Damla Kartal is elke aflevering de gastvrouw van Show & Tell en neemt je steeds weer mee in de ontstaansgeschiedenis van enkele inmiddels iconische campagnes en brengt tips en adviezen voor elke andere organisatie met ambitieuze marketingplannen en wensen.
Aflevering 1: Zo werd de succesvolle Odido-campagne met een 'big bang' gelanceerd
Aflevering 2: Je merk naar een jonger publiek? Miele draaide een PowerWash op Lowlands
Aflevering 3: Hoe KPN het publiek raakte met een aangrijpende en belangrijke boodschap
Aflevering 4: Met ophef en slimme marketing kwam dit bijna failliet creatief bureau er weer bovenop
Aflevering 5: Waar sta je als merk voor en hoe maak je dat de doelgroep duidelijk?
In onze wekelijkse nieuwsbrief vind je het beste van BusinessWise die week en het laatste nieuws over Studio BusinessWise. Abonneer je gratis en blijf altijd op de hoogte!