At the TopErik-Jan Mares (CEO Zeeman): 'Dingen simpel houden, dat is wat ik van Jan Zeeman heb geleerd'
At the TopRaymond van Eck (CEO Fairphone): ‘Impact maken is niet alleen een verhaal: je moet laten zien dat het een businessmodel kan zijn’
At the TopSteven van Nieuwenhuijzen (de Baak): ‘Het belangrijkste wat je als leider moet weten, is wat je zelf niet kan’
At the TopJan van Casteren (TicketSwap): ‘Dit bedrijf moet de transitie maken van een familie naar een sportteam’
At the TopTopman Geert-Jan van der Snoek kijkt terug: ‘Je moet niet te beroerd zijn op het juiste moment wél even te bukken om de kansen op te rapen’
PodcastsAnneke Kamphuis (CEO EasyToys): ‘Als vrouw kan ik onze boodschap misschien iets geloofwaardiger brengen’
At the TopQuintin Schevernels na Layar, Funda en Rodeo: ‘Ik ben niet het type CEO om op de winkel te passen’
At the TopTom van Aken (CEO Avantium): ‘Ik maakte me echt zorgen: gaan we ons hier uit draaien of komen we in zo’n draaikolk terecht?’