De Impact Fair in de Jaarbeurs in Utrecht is er voor iedereen - commercieel en ideëel - die op een positieve manier wil bijdragen aan de wereld van morgen en daarbij op zoek is naar inspiratie, concrete tools, handvatten én samenwerkingen. Met meer dan 100 exposanten en zeven podia is deze Impact Fair niet alleen groter dan de succeseditie van vorig jaar, maar door de combinatie van vak- en consumentenbeurs is het bovendien de grootste in zijn soort in Europa. De Impact Fair wordt op donderdag 3 april feestelijk geopend door André Kuipers met zijn SpaceBuzz als één van de blikvangers.
Impact Fair Live op radio
BusinessWise en De Ondernemer verzorgen als mediapartners van het event op de beide vakdagen (3 en 4 april) vanuit de Jaarbeurs een live radioprogramma dat tussen 12.00 en 15.00 uur te beluisteren én te bekijken is. Roelof Hemmen presenteert het programma samen met co-host Leen Zevenbergen en ontvangt er de top van het Nederlandse bedrijfsleven.
Donderdag 3 april tussen 12.00 en 13.00 uur: Marit van Egmond (CEO Albert Heijn), Sander de Klerk (CEO The Good Roll), Kika Buhrmann (CEO Nespresso Nederland) en Henk-Jan Beltman (voormalig CEO Tony's Chocolonely). Tussen 13.00 en 14.00 uur zijn te gast: Raymond van Eck (CEO Fairphone), Henry Staal (CEO MYNE), Tessa van Soest (Executive Director B Lab Benelux) en Pauline Bieringa (CEO Triodos Bank). In het laatste radio-uur op de donderdag zijn er Merei Wagenaar (Director UN Global Compact), Michel Scholte (CEO Impact Institute), Wouter Koolmees (CEO NS) en Martijn Canters (oprichter Oma's Soep).
Vrijdag 4 april tussen 12.00 en 13.00 uur: Anne Pleun van Eijsden (CEO Paper on the Rocks), Don Ritzen (Founder Shift), Lenny van der Klink (CEO Salacia Solutions) en Frank van de Ven (CEO i-team Global). Tussen 13.00 en 14.00 uur zijn de studiogasten Ankie van Wersch (CEO MVO Nederland), Arnold Mars (CFO AFAS), Niki Schilling (Vice President Rituals) en Marion Koopman (COO The Social Hub). Van 14.00 tot 15.00 uur spreekt Roelof Hemmen met Esmee Ficheroux (Lid Raad van Bestuur CSU), Tanja Dik (CEO Amsterdam Arena), Bert van Son (Founder MUD Jeans) en Frits Snel (CEO Tonys Chocolonely Benelux).
Exclusief voor leiders: Impact Fair Leaders xCHANGE
Zakendoen met impact. Op de twee vakbeursdagen is de Impact Fair het podium voor een exclusief programma speciaal voor beslissers. Dit is géén saaie conferentie met verplichte nummers, maar een unieke gelegenheid voor CEO's, executives, bestuursvoorzitters en andere leiders om met elkaar in gesprek te gaan. Hoe doe je zaken met positieve impact? Op de Impact Fair wordt de meest invloedrijke groep van Nederland zo getransformeerd tot het meest impactvolle gezelschap van ons land. In diverse rondetafelsessies schuiven onder andere meerdere CEO's aan om samen tot inspirerende inzichten te komen.
Impactmaker Micha van Hoorn, de man achter Impact Fair 2025, vertelt: ,,De afgelopen jaren hebben zowel ideële als commerciële partijen waar ik mee spreek me steeds dezelfde vraag gesteld: wie kan ons in contact brengen met de juiste tegenpartij? De ene kant zoekt duurzame commerciële samenwerkingen, terwijl de andere kant op zoek is naar geloofwaardige partners om gezamenlijke impact te maken. Dit vormt de basis voor een unieke marktplaats tussen ideële en commerciële organisaties: de Impact Fair."
Bekijk het volledige programma op impactfairnederland.nl. Bekijk hier het blokkenschema en hier de plattegrond.
BusinessWise en De Ondernemer (merken van DPG Media Zakelijk) zijn mediapartner van de Impact Fair.
Lees ook
* Rituals-CEO Raymond Cloosterman: 'Veelvoorkomende misvatting dat duurzaamheid en luxe niet samengaan'
* Miele-directeur Stefan Verhoeven over duurzaamheid: 'Lineaire wetgeving in circulaire ambitie gaat helaas niet altijd goed samen'
* Robert Metzke van Philips: 'Consument herkent en kiest écht duurzame bedrijven steeds makkelijker'
Ontvang elke donderdag het beste van BusinessWise in je mailbox. Schrijf je hier gratis in: