In het eerste seizoen praat Anne-Marie Fokkens met CEO's Elske Doets (Doets Reizen), Annette Mosman (APG) en Daniëlle Schuur (Solvinity).
In het tweede seizoen, gepresenteerd door Fabienne de Vries, komen CMO's Stefanie van Rootselaar (Brand New Day), Margriet de Kroon (Inner Circle) en Susanne Damen (AGU) aan het woord.
Nu online:
Seizoen 2:
Aflevering 6: 'AI? Wij blijven geloven in de connectie tussen echte mensen'
Aflevering 5: 'We zijn verwend geraakt nu we alles zo goed kunnen meten'
Aflevering 4: 'Eigen data is juist nu steeds belangrijker, het is goud voor je bedrijf'
Aflevering 3: 'Je marketing hoeft niet picture perfect te zijn'
Aflevering 2: 'Influencermarketing moet authentiek voelen'
Aflevering 1: 'Er is behoefte aan meer vrouwelijke energie in leiderschap'
Seizoen 1:
Aflevering 6: Het bedrijfsleven in 2044
Aflevering 5: Persoonlijk leiderschap
Aflevering 4: Mentale gezondheid op de werkvloer
Aflevering 3: Duurzaamheid in het bedrijfsleven
Aflevering 2: De opkomst van AI in het bedrijfsleven
Aflevering 1: Inclusiviteit en diversiteit op de werkvloer
Geproduceerd door PodWorkz.