ronald-van-der-aart

Ronald van der Aart

Ronald van der Aart is een ervaren PR-adviseur en interim-manager met meer dan 25 jaar ervaring in corporate communicatie en mediarelaties.

In de afgelopen vijftien jaar heeft hij als consultant en interim manager gewerkt voor een breed scala aan toonaangevende merken, bedrijven en organisaties binnen sectoren zoals telecommunicatie, consultancy, juridische dienstverlening, automotive, retail, sport, grootschalige evenementen en overheid.

Belangrijke mijlpalen in zijn carrière zijn onder andere de publicatie van zijn boek #FAIL (Haystack, 2013) over online reputatiemanagement, zijn betrokkenheid bij TEDxAmsterdam (2009) en de organisatie van de 11Stedenzwemtocht van Olympisch kampioen Maarten van der Weijden (2018).

Op dit moment is hij director corporate communications a.i. bij VodafoneZiggo. Eerder werkte hij onder andere voor en bij Albert Heijn, Jumbo Supermarkten, UPC Nederland, de Amsterdam ArenA en de Nederlandse Ski Verening.

Ronald staat bekend om het vertrouwen dat klanten in hem stellen en zijn vermogen om complexe communicatievraagstukken met succes aan te pakken. Zijn aanpak kenmerkt zich door een combinatie van luisteren, analyseren, adviseren en creëren. Hij blijft voortdurend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in het vakgebied, waaronder datagedreven PR en de toepassing van opkomende technologieën als AI.