MarketingMerkactivaties op Lowlands: ‘Niet een leuk extraatje, maar een volwaardig onderdeel van de marketingmix’
MarketingMerkactivaties op Lowlands: ‘Niet een leuk extraatje, maar een volwaardig onderdeel van de marketingmix’
MarketingMarketeer Esther Hoeve (Interpolis) zweert bij design sprints: ‘Niet na maanden, maar na dagen helder wat werkt’
MarketingGuus Bastiaans (Swiss Sense): ‘Datagedreven marketing vraagt om een andere manier van denken’
Sales‘Dynamiek van adverteren verandert fundamenteel’: 90 procent van de marketeers gebruikt GenAI voor videocampagnes
MarketingCelvin de Bie (Head of Marketing Intertoys): ‘Specialisme en emotie zijn onze sleutel naar groei’
MarketingErik Liebe (Unilever): ‘AI maakt marketeers krachtiger, maar merkpersoonlijkheid blijft echt mensenwerk’
MarketingDe kracht van audiobranding: ‘Muziek is geen bijzaak, maar essentieel om je als merk te onderscheiden’