‘Dynamiek van adverteren verandert fundamenteel’: 90 procent van de marketeers gebruikt GenAI voor videocampagnes
Erik Liebe (Unilever): ‘AI maakt marketeers krachtiger, maar merkpersoonlijkheid blijft echt mensenwerk’
De kracht van audiobranding: ‘Muziek is geen bijzaak, maar essentieel om je als merk te onderscheiden’
Sales‘Dynamiek van adverteren verandert fundamenteel’: 90 procent van de marketeers gebruikt GenAI voor videocampagnes
MarketingCelvin de Bie (Head of Marketing Intertoys): ‘Specialisme en emotie zijn onze sleutel naar groei’
MarketingErik Liebe (Unilever): ‘AI maakt marketeers krachtiger, maar merkpersoonlijkheid blijft echt mensenwerk’
MarketingDe kracht van audiobranding: ‘Muziek is geen bijzaak, maar essentieel om je als merk te onderscheiden’
MarketingHoe kan het dat dit speelgoed dat de wereld veroverde van het Europees Hof nagemaakt mocht worden?
MarketingWil je het helemaal anders doen dan je concurrenten, dan moet je keuzes durven maken zoals BrandMR doet
MarketingNa gamers ook AI-professionals: hoe Acer met slimme marketingstrategie nieuwe doelgroepen verovert voor Predator
MarketingAnnemarie de Munnik (LEGO Groep): ‘Kinderen groeien nu op met een smartphone. Dan móet je als merk relevant zijn, anders word je weggeswiped’
MarketingMaatschappelijke impact maken met je merk? Marketingexperts delen hun tips over hoe je dat aanpakt