MarketingPeter Heshof over de vaste cyclus van de samenleving: ‘Wat de consument wil is voorspelbaar’
MarketingCoca-Cola zoekt grenzen van AI: ‘Een van onze best geteste advertenties uit de geschiedenis. Punt’
MarketingSluiten advertenties wel aan bij de merkwaarden? Het AI-platform van mindsync maakt het meetbaar
MarketingPeter Heshof over de vaste cyclus van de samenleving: ‘Wat de consument wil is voorspelbaar’
MarketingCoca-Cola zoekt grenzen van AI: ‘Een van onze best geteste advertenties uit de geschiedenis. Punt’
MarketingSluiten advertenties wel aan bij de merkwaarden? Het AI-platform van mindsync maakt het meetbaar
MarketingKen jij de regels voor keurmerken, nu Corendon met een eigen duurzaam logo is teruggefloten?
MarketingWaarom tegenwoordig alles naar eten ruikt: ‘Jongere generaties zien het als zelfexpressie en emotionele beleving’
MarketingMichel van Velde (CEO Ablestar) over de verkiezingen: ‘De stembus is een strijd tussen merken’
MarketingHet Volksportret zegt met AI hét probleem van de Nederlandse reclamesector op te kunnen lossen
StrategieStarbucks investeert 1 miljard dollar in AI en belooft ‘technologische revolutie in klantbeleving’
Marketing‘Elk marketingconcept is anders, maar ons DNA blijft hetzelfde’: het bedrijf achter Euromast opent nieuw observatiedek in hoogste toren van de EU
MarketingRechtszaak Holie’s versus Lotus Bakeries: lessen voor bedrijfsleven over duurzaamheidsclaims en vergelijkende reclame
MarketingAI: dit bedrijf verwerkt dagelijks meer dan een biljoen signalen over de aankoopintenties van miljoenen bedrijven