StrategieWaar ruimte ontstaat, volgt innovatie, en waar innovatie bloeit, ontstaat koploperschap, weet Laura de Vries
ITEuropa investeert 200 miljard in AI: dit betekent het voor Nederlandse bedrijven, volgens Deborah Nas
Persoonlijke ontwikkelingDoe iets geks, zing op je elektrische fiets of kom in je trainingspak: zo ontsnap je aan prestatiedruk
StrategieRik Vera: ‘Hoe een methode met drie dozen haarfijn blootlegt waarom zoveel bedrijven hun ritme verliezen’
MarketingRechtszaak Holie’s versus Lotus Bakeries: lessen voor bedrijfsleven over duurzaamheidsclaims en vergelijkende reclame
Persoonlijke ontwikkelingWanneer heb jij echt energie gekregen van de presentatie van een collega? Precies...
StrategieJob van den Berg ging op AI-reis door China en keek zijn ogen uit: ‘Het is er innovatie vóór regulering, experiment vóór twijfel en schaal vóór voorzichtigheid’
StrategieCees Faes ziet hoe Nederlandse vergaderkunde creativiteit langzaam killt (dat doen ze in België beter)
StrategieSEO is dood, lang leve GEO: waarom we strategie moeten aanpassen nu LLM’s het online zoekgedrag bepalen